Menu

CzechEnglishDeutschPolishItalianDutchFrenchSpanisch

+420 774 668 011
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Jak jsem Bolatickou 30 jela, běžela a klela

Na závod jsem se rozhodla jít, den před samotným závodem, když ho vyhlašovali rozhlasem na dědině, kde mám chalupu.
Je to první MTB závod, tak všichni nabušení silničáři a bikeři a běžci tam nesmí chybět. Zahlédla jsem tam naše Lysacupisty i maratonce, Josef Smola, Marek Skapa a další, jejichž jména se mi vykouřila z hlavy.

Celých pět let jsem se už MTB závodů neúčastnila, pro množství jiné práce.
Ometla pavučiny z kola, Petrovi řekla,ať tróchu mázne řetěz, že se jedu s nima projet, že tu zahradu doseču odpoledne.
Na startu jsem se ptala po kategorii Hnědého uhlí a byla tam! Zařadila jsem se kam jinam než do čela závodu.
Chvíli po startu se ozvalo nerozježďené kolo, které nebylo čas seřídit hlavně v zátěži. Přehazovačka nechtěla přehazovat, ozývaly se hrozné zvuky, když přišel kopec, nedalo se ho vyšvrlat na kašpárka-bo zuby byly ojeté, tak to rvala na prostřední šajbě, ložiska štěrkaly,řetaz se dvakrát kousnul do háku, musela jsem z kola. Když jsem viděla ten dav, který jsem předjela a on se teď valil přeze mě, omývalo mě,vzala kolo pod paži a valila s ním kopec nekopec. Když viděli kluci, jak ten MTB maraton běžím, tak se smilovali a pomohli mi rozložit kolo a pak zase složit. No, skoro půlhodiny jsem se zatím opalovala a fandila konkurenci.
Pak jsem běžela, jela a klela.
Nadýchané bylo, tak to šlo, technické sjezdy byly vždycky moje parketa.
Dojela v čase 2h:14min , 1. místo v kat. Z5
No a pak už pivko, sebrat plnou tašku odměn a pohár a valit zpět na chalupu, protože si jen tak od sekačky odskočila a bylo třeba doséct.
Druhý den- v neděli se běželo po trati 20 km, vědět to den předem, si ji odběhnu také. Kamarádům jsem fandila aspoň ze dvorka.
No a dnes jsem si ráno před prací odběhla s Petrem 15 km s pár kopečkama, aby nohy nezatuhly.

Suchou stezku a modré nebe nad hlavou - všem přeje Anička

Pokračování článku

Zanechat komentář

Ujistěte se, že zadáte požadované informace, tam kde je vyznačeno (*). Kód HTML není povolen.

zpátky nahoru
   Rudolf Jelínek   Valaši

Spolufinancováno z rozpočtu Moravskoslezského kraje v rámci dotačního programu „Podpora turistických oblastí v Moravskoslezském kraji"

TOPlist

Dawson City (Yukon)– Edinburgh (Scotland) – Edwardstown (Australia) – Trojanovice, Prague (Czech Republic) – Jayapura (Yrian Jaya)– Linköping (Sweden) – Leh (India) – Roznov p. R. –Jimbaran (Indonesia) – Charleston (New Zealand) – Považská Bystrica (Slovakia) – Talkeetna (Alaska) – Vancouver (British Columbia)

25 let k vašim službám! – 25 years at your service!